Wat is vereist?
- Mbo werk- en denkniveau
- Kennis van en ervaring met Microsoft Office, met name Excel, Word, Sharepoint, Outlook
- Kennis van informatiesystemen ten behoeve van beheren van vastgoedgegevens
- Sociale, communicatieve en schriftelijke vaardigheden
- Administratieve vaardigheden
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Sociaal, ondernemend, verbindend en goed kunnen werken in een klein team
Wat krijg je?
- €2.952 - €3.892 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren
- Er is een opleidingsbudget
Wat doe je?
- 30% Administratie verwerken
- 30% Cartotheek vullen en bijhouden
- 10% Contracten beheren en actualiseren
- 5% Opzichters helpen
- 25% Energielabels beheren en bijbehorende automatisering uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Susan van Soest
Managementassistente & HR
Vacature
Als Technisch Administratief Medewerker bij Brederode Wonen ben je verantwoordelijk voor de administratie van het team. Je zorgt dat alles up-to-date is, zodat iedereen binnen en buiten het bedrijf over de juiste en meest actuele informatie beschikt. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor energielabels en zorg je ervoor dat deze tijdig worden vernieuwd. Verder ben je ook het eerste aanspreekpunt wanneer de Opzichters afwezig zijn, zowel voor collega's als voor externe partijen en huurders.
In deze rol bestaan je taken uit de administratie verwerken, het bijhouden van de nieuwe cartotheek, het beheren van contracten met externe partijen, het dienen als achtervang voor de Opzichters en het bijhouden van de energielabels. Je zorgt voor structuur in de administratie en houdt het proces van offertes tot aannemers strak in de gaten. Voor de cartotheek, ga je soms zelf op pad om actuele foto's te maken van onze woningen en hiervan technische gegevens te noteren.
Je maakt deel uit van het team van Vastgoed, dat bestaat uit een Manager, twee Opzichters, Projectleider Projecten, Projectopzichter en een Technisch Administratief Medewerker.
Als je het leuk vindt om structuur op te bouwen en je het niet erg vindt om soms in een chaotische omgeving te werken, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag organiseer je taken, werk je documentatie bij en los je technische vraagstukken op. Daarbij communiceer je met verschillende partijen om efficiëntie te bevorderen en het operationele proces soepel te laten verlopen.
Op een minder leuke werkdag zijn de agenda's van de Opzichters gevuld met afspraken, waardoor je niet direct antwoord kunt krijgen op je vragen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Teamoverleg
- Cartotheek bijwerken
- Lunch
- Telefoon voor team Vastgoed beantwoorden
- Contracten bijwerken en vernieuwen
-
- Lunch
- Administratie verwerken
- Het energielabel updaten
- Het proces automatiseren
- Cartotheek beheren
-
- Lunch
- Administratie verwerken
- Telefoon voor team Vastgoed beantwoorden
- Contracten bijwerken en vernieuwen
- Cartotheek beheren
-
- Lunch
- Administratie verwerken
- Het energielabel updaten
- Contracten bijwerken en vernieuwen
- Het proces automatiseren
-
- Vrije middag
- Actuele foto's voor de cartotheek maken en verwerken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Brederode Wonen biedt medewerkers de mogelijkheid om zichzelf persoonlijk te ontwikkelen door middel van een beschikbaar opleidingsbudget. Dit budget kan gebruikt worden voor het volgen van (online) cursussen, waarmee je jouw vaardigheden en kennis kunt uitbreiden. Zo investeert Brederode Wonen in jouw groei en professionele ontwikkeling en krijg je de vrijheid om je eigen leertraject te bepalen.
Werken bij Brederode Wonen
Brederode Wonen is een woningcorporatie met ruim 1500 woningen in de gemeenten Bloemendaal en Velsen. Hun woningen bevinden zich in Bloemendaal, Vogelenzang, Velserbroek, Santpoort-Noord en Santpoort-Zuid. Sinds de oprichting in 1901, streeft Brederode Wonen ernaar om voor iedereen een prettige woonsituatie te creëren. Hun kantoor is gevestigd in Bloemendaal, waar ze dagelijks hun uiterste best doen om goed wonen voor iedereen mogelijk te maken. Niet alleen de medewerkers zijn gevestigd binnen het kantoorpand, Brederode Wonen biedt ook woonruimte aan huurders op de bovenste verdieping.
- Kantoor in Bloemendaal
- 20 medewerkers
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 40 jaar
- Casual
- Thuiswerken is mogelijk in overleg