Technisch Administratief Medewerker

Vacature gesloten

Technisch Administratief Medewerker

Brederode Wonen Bloemendaal

Wat is vereist?

  • Mbo werk- en denkniveau
  • Kennis van en ervaring met Microsoft Office, met name Excel, Word, Sharepoint, Outlook
  • Kennis van informatiesystemen ten behoeve van beheren van vastgoedgegevens
  • Sociale, communicatieve en schriftelijke vaardigheden
  • Administratieve vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Sociaal, ondernemend, verbindend en goed kunnen werken in een klein team

Wat krijg je?

  • €2.952 - €3.892 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 36-urige werkweek
  • 189,8 vakantie-uren
  • Er is een opleidingsbudget

Wat doe je?

  • 30% Administratie verwerken
  • 30% Cartotheek vullen en bijhouden
  • 10% Contracten beheren en actualiseren
  • 5% Opzichters helpen
  • 25% Energielabels beheren en bijbehorende automatisering uitvoeren

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Vacature

Als Technisch Administratief Medewerker bij Brederode Wonen ben je verantwoordelijk voor de administratie van het team. Je zorgt dat alles up-to-date is, zodat iedereen binnen en buiten het bedrijf over de juiste en meest actuele informatie beschikt. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor energielabels en zorg je ervoor dat deze tijdig worden vernieuwd. Verder ben je ook het eerste aanspreekpunt wanneer de Opzichters afwezig zijn, zowel voor collega's als voor externe partijen en huurders.

In deze rol bestaan je taken uit de administratie verwerken, het bijhouden van de nieuwe cartotheek, het beheren van contracten met externe partijen, het dienen als achtervang voor de Opzichters en het bijhouden van de energielabels. Je zorgt voor structuur in de administratie en houdt het proces van offertes tot aannemers strak in de gaten. Voor de cartotheek, ga je soms zelf op pad om actuele foto's te maken van onze woningen en hiervan technische gegevens te noteren.

Je maakt deel uit van het team van Vastgoed, dat bestaat uit een Manager, twee Opzichters, Projectleider Projecten, Projectopzichter en een Technisch Administratief Medewerker.

Als je het leuk vindt om structuur op te bouwen en je het niet erg vindt om soms in een chaotische omgeving te werken, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Technisch Administratief Medewerker

Op een leuke werkdag organiseer je taken, werk je documentatie bij en los je technische vraagstukken op. Daarbij communiceer je met verschillende partijen om efficiëntie te bevorderen en het operationele proces soepel te laten verlopen.

Op een minder leuke werkdag zijn de agenda's van de Opzichters gevuld met afspraken, waardoor je niet direct antwoord kunt krijgen op je vragen.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00

Voorbeeld uit de praktijk

Je bevindt je in het proces van het opslaan van informatie in de cartotheek. Wat doe je?

In eerste instantie kijk je naar welk resultaat je wilt behalen. Je denkt na over welke informatie je al nodig hebt of je deze al hebt of dat deze juist ontbreekt. Het is namelijk ook belangrijk om na te denken over welke informatie wenselijk is om te hebben voor toekomstige referentie en gebruik. Deze informatie kan variëren van technische specificaties tot foto's van de woningen.

Eenmaal bepaald welke informatie je nodig hebt, bekijk je de mogelijkheden om de informatie op te slaan. Dit houdt in dat we moeten kijken of we de juiste velden hebben in de cartotheek of dat deze aangepast moeten worden, of misschien zelfs toegevoegd moeten worden. In sommige gevallen betekent dit overleggen met je collega's, omdat hun mening ook telt. Wij waarderen het initiatief om verbeteringen voor te stellen die de efficiëntie van het proces kunnen verhogen. Uiteindelijk is het doel om ervoor te zorgen dat de gegevens op de juiste wijze en plaats worden opgeslagen, zodat iedereen binnen en buiten de organisatie snel over de juiste informatie beschikt.

Groeipad

Brederode Wonen biedt medewerkers de mogelijkheid om zichzelf persoonlijk te ontwikkelen door middel van een beschikbaar opleidingsbudget. Dit budget kan gebruikt worden voor het volgen van (online) cursussen, waarmee je jouw vaardigheden en kennis kunt uitbreiden. Zo investeert Brederode Wonen in jouw groei en professionele ontwikkeling en krijg je de vrijheid om je eigen leertraject te bepalen.

Technisch Administratief Medewerker

Werken bij Brederode Wonen

Brederode Wonen is een woningcorporatie met ruim 1500 woningen in de gemeenten Bloemendaal en Velsen. Hun woningen bevinden zich in Bloemendaal, Vogelenzang, Velserbroek, Santpoort-Noord en Santpoort-Zuid. Sinds de oprichting in 1901, streeft Brederode Wonen ernaar om voor iedereen een prettige woonsituatie te creëren. Hun kantoor is gevestigd in Bloemendaal, waar ze dagelijks hun uiterste best doen om goed wonen voor iedereen mogelijk te maken. Niet alleen de medewerkers zijn gevestigd binnen het kantoorpand, Brederode Wonen biedt ook woonruimte aan huurders op de bovenste verdieping.

  • Kantoor in Bloemendaal
  • 20 medewerkers
  • 50% / 50%
  • Gem. leeftijd 40 jaar
  • Casual
  • Thuiswerken is mogelijk in overleg

Collega's

Foto van medewerker John
Foto van medewerker Susan
Foto van medewerker Rianne
Foto van medewerker Moïra
Foto van medewerker Steven
Foto van medewerker Marisa Tessers
Foto van medewerker Simone
Foto van medewerker Jan Wim Franken
Foto van medewerker Hannah Boon
Foto van medewerker Yvonne Peijs

John (63) - Projectleider Duurzaamheid

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik heb al bij verschillende corporaties gewerkt en ben ooit begonnen bij een kleinere corporatie. Na een tijdje bij een grotere corporatie te hebben gewerkt, vond ik het in verloop van tijd te anoniem en te groot voor mij. Ik wilde weer terug naar de basis en naar de grootte van de corporatie waar ik ooit was begonnen.

Wat was je vorige baan?
Teamleider Projecten bij de Alliantie

Wat doe je in je vrije tijd?
Veel... Reizen, kamperen, fietsen, muziek maken in een band, koken en eten, vrijwilligerswerk bij Repaircafe, concerten bezoeken.

Susan (38) - Managementassistente en HR

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Werkzaam zijn als Managementassistente bij Brederode Wonen biedt voor mij de mogelijkheid om een positieve impact te hebben op mensenlevens door het faciliteren van toegang tot betaalbare huisvesting, terwijl je tegelijkertijd waardevolle ondersteuning biedt aan het managementteam dat deze missie uitvoert.

Wat was je vorige baan?
Stewardess - KLM en Assistent Makelaar.

Wat doe je in je vrije tijd?
Reizen, koken, erop uit met mijn gezin en de hond.

Rianne (32) - Medewerker Wonen en Huurincasso

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben inmiddels bijna tien jaar werkzaam bij Brederode Wonen. De combinatie van een prachtige locatie, leuke collega's en een stimulerende werkomgeving maakt het voor mij een plezier om hier te werken.

Wat was je vorige baan?
Administratief Medewerker.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en afspreken met mijn vrienden en familie.

Moïra (44) - Manager Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
In 2023 ben ik als zzp-er binnen gekomen bij Brederode Wonen. Vanaf het eerste moment sprak de sfeer, de locatie, de collega's, de korte lijntjes en niet in de laatste plaats het bijzondere bezig van Brederode Wonen mij aan. Om mensen met een kleine beurs toch prachtig te laten wonen, sprak me vanaf het eerste moment ongelooflijk aan. En dat ook nog bij een organisatie waarin iedereen zich betrokken en verantwoordelijk voelt voor de huurders. Niet alleen intern zijn de lijntjes kort, door de lange woonduur van veel huurders en het betrekkelijk kleine bezit, kennen we ook de meeste huurders. Dat maakt voor mij het werken en contact fijn.

Wat was je vorige baan?
Projectmanager Sociaal - Intermaris, Woonconsulent - Wooncompagnie, Trainer-Kjenning

Wat doe je in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd houd ik van alles wat gezellig is. Borrelen, hapje uit eten, spellen spelen met vrienden of familie, stedentrip, maar ook vind ik het heerlijk om in mijn tuin te werken of een lekkere strandwandeling te maken.

Steven (49) - Manager Vastgoed

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Het is een kleinschalig bedrijf waar alle functies onder één dak zitten. In het verleden heb ik al ervaring opgedaan bij een corporatie, dus de functie sloot goed aan. Bovendien had ik een prettig gevoel bij de kennismaking en sollicitatiegesprekken.

Wat was je vorige baan?
Vestigingsmanager - MVGM.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik luister naar (en dans op) housemuziek, hou van speciaal bier, culturele trips en rij graag in mijn oldtimer naar een leuk evenement.

Marisa Tessers

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben bij Brederode Wonen gaan werken omdat ik graag bij een wat meer kleinschalige organisatie wilde werken en het interessant vond om meer te weten te komen over de corporatiesector.

Wat was je vorige baan?
Financieel-Administratief Medewerker.

Wat doe je in je vrije tijd?
In mijn vrije tijd sport ik graag, wandel ik met mijn hond en ben ik ook met regelmaat te vinden in een gezellig cafeetje of restaurantje.

Simone - Communicatieadviseur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben bij Brederode Wonen gaan werken omdat ik graag mensen verbind en meer wilde betekenen voor mijn omgeving. Het maatschappelijke aspect binnen deze organisatie sprak mij erg aan. Ik ben een verbinder en beschik over een sterke 'hands-on' mentaliteit. Zo kan ik snel schakelen tussen diverse partijen en werk ik proactief vanuit strategisch oogpunt.

Wat was je vorige baan?
Communicatieadviseur in diverse sectoren.

Wat doe je in je vrije tijd?
Erop uit met het gezin en hardlopen.

Jan Wim Franken - Directeur-Bestuurder

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik was op zoek naar een positie met eindverantwoordelijkheid in de mij zo geliefde volkshuisvesting en toen kwam dit op mijn pas: relatief kleine club, prachtig pand in een prachtige omgeving op een plek waar je echt het verschil kan maken voor die mensen die dat nodig hebben. Een werkplek voor beweging, waarin geen dag eigenlijk hetzelfde is en met fijne, betrokken collega's in een goedwerkend team waarin nieuwe mensen snel hun weg vinden. Het past mij 'als een jasje'.

Wat was je vorige baan?
Manager Sociaal Beheer - Vidomes.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik volleybal (met een actieve 'derde helft'), ik kook en lees, support NEC, kijk een onnoemelijke hoeveelheid tv-series en films en heb een druk sociaal leven met vrienden.

Hannah Boon - Trainee

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Sinds 2019 ben ik werkzaam in de corporatiesector. Een van de belangrijkste sectoren als je het mij vraagt, want er zijn maar weinig dingen zo cruciaal als een dak boven je hoofd. Ik heb bij verschillende corporaties van verschillende grootten gewerkt. Brederode is een relatief kleine organisatie en dat sprak mij aan. Mijn ervaring is namelijk; hoe kleiner de organisatie, hoe gevarieerder je werkzaamheden zijn en het komt vaker voor dat je bijvoorbeeld aan kunt haken bij projecten die je interessant vindt dan bij een grote organisatie die sterk in beweging is. Het is leuk om deel uit te maken en bij te kunnen dragen aan deze ontwikkeling in mijn rol als Trainee!

Wat was je vorige baan?
Verschillende functies binnen verschillende woningbouwverenigingen.

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik ben gek op koken en reizen. Ook ben ik vaak in Amsterdam te vinden om daar met vrienden uitgebreid te tafelen. Om het allemaal in balans de houden ben ik vrijwel elke dag op de boksschool te vinden, dat doe ik al ruim 13 jaar!

Yvonne Peijs - Verhuurmakelaar

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Een oud-collega heeft mij getipt over Brederode Wonen. Het is een kleine, betrokken woningcorporatie die dichtbij de bewoners staat.

Wat was je vorige baan?
Wijkconsulent - Elan Wonen

Wat doe je in je vrije tijd?
Vooral sportactiviteiten zoals Fitness, tennis en wandelen. Ook houd ik van reizen.

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven