Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
- Kennis van financiële wet- en regelgeving binnen de volkshuisvesting
- Kennis van bedrijfsadministratieve en economische processen
- Kennis van vastgoedwaardering
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent ondernemend
Wat krijg je?
- €4.366 - €5.897 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren (o.b.v. een 36-urige werkweek)
- Uitstekende CAO (woondiensten) inclusief prima pensioen regeling (SPW) en persoonlijk opleidingsbudget
- Laptop
- Mogelijkheid om thuis te werken
Wat doe je?
- 30% Periodieke financiële rapportages coördineren en opstellen
- 25% De jaarrekening coördineren en opstellen
- 20% De begroting coördineren en opstellen
- 15% Financiële gegevens verzamelen en analyseren
- 10% Overige werkzaamheden zoals de afrekening van servicekosten uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Susan van Soest
Managementassistente & HR
Vacature
Als Financieel Controller bij Brederode Wonen ben je verantwoordelijk voor de coördinatie en het opstellen van periodieke en financiële rapportages. Hierbij werk je nauwkeurig en weet je wat er wanneer afgerond moet worden. Je vraagt actief om informatie bij andere afdelingen binnen het bedrijf en je weet hoe je financiële stukken kunt opstellen.
Daarnaast voorzie je het management van informatie en heb je regelmatig overleg met de Manager Financiën en Bedrijfsvoering over de financiële processen en de stabiliteit van de organisatie. Door jouw scherpe blik weet je welke informatie relevant is en draag je bij aan een transparante werkwijze.
Je komt te werken op de afdeling Financiën en Bedrijfsvoering, die bestaat uit één Manager en twee medewerkers. Binnen dit team draag je de verantwoordelijkheid voor jouw eigen taken, maar ben je ook veel in overleg om werkzaamheden af te stemmen en te bespreken.
Als je het leuk vindt om jouw analytische vermogen te gebruiken om verbanden te leggen en je het niet erg vindt om te werken met een gevarieerd takenpakket, dan is dit een baan voor jou.
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Brederode Wonen biedt medewerkers de mogelijkheid om zichzelf persoonlijk te ontwikkelen door middel van een beschikbaar opleidingsbudget. Dit budget kan gebruikt worden voor het volgen van (online) cursussen, waarmee je jouw vaardigheden en kennis kunt uitbreiden. Zo investeert Brederode Wonen in jouw groei en professionele ontwikkeling en krijg je de vrijheid om je eigen leertraject te bepalen.
Werken bij Brederode Wonen
Brederode Wonen is een woningcorporatie met ruim 1500 woningen in de gemeenten Bloemendaal en Velsen. Hun woningen bevinden zich in Bloemendaal, Vogelenzang, Velserbroek, Santpoort-Noord en Santpoort-Zuid. Sinds de oprichting in 1901, streeft Brederode Wonen ernaar om voor iedereen een prettige woonsituatie te creëren. Hun kantoor is gevestigd in Bloemendaal, waar ze dagelijks hun uiterste best doen om goed wonen voor iedereen mogelijk te maken. Niet alleen de medewerkers zijn gevestigd binnen het kantoorpand, Brederode Wonen biedt ook woonruimte aan huurders op de bovenste verdieping.
- Kantoor in Bloemendaal
- 20 medewerkers
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 40 jaar
- Casual
- Thuiswerken is mogelijk in overleg